13.09.2009 г.
ГП на Италия в спирнта за първи завой
Хамилтън вчера избра най-добрата стратегия. Направи първата серия от обиколки 4 минути преди края, прибра се в бокса и 3 минути преди края излезе в серия от две, последната от които започна секунди преди изтичането на времето. Това му гарантира чиста писта, а накрая и чиста писта. Сутил допусна грешка в Лесмо 1, която му коства първата позиция. Германецът е с повече гориво на борда, но при липсата на системата КЕРС задачата му изглежда много трудно, защото зад него потеглят Кими Райконен и Хейки Ковалайнен. Първият е с най-много гориво от пилотите в Топ 3, но атаката за първата позиция ще бъде трудна, защото в дълга серия от обиколки Хамилтън определено има предимството. Вторият вчера в последните минути реши да избере различна стратегия от тази на Хамилтън. Излезе с твърдите гуми и е с почти същото гориво като с пилотите на Браун, които са пети и шести. Те от своя страна са със стратегия с едно спиране в бокса и състезанието може да се окаже много добро за тях, тъй като отделиха почти всичките 180 минути в петък в изпитания на твърдите гуми на Бриджстоун. С меките в събота сутрин и във втората част на квалификацията показаха, че са най-бързи. Вчера в квалификацията най-доброто време в една обиколка бе именно на Дженсън Бътън. Заплахата за Браун обаче идва от Фернандо Алонсо, който потегля осми и също разполага със системата КЕРС. Испанецът е труден за изпреварване и ако вземе позиции на старта, задачата за пилотите на Рос Браун става много трудна. Фетел и Уебър също са с повече гориво на борда, но все още не може да кажем какво е темпото им в дълга серия, тъй като такива реално не успяха да направят в хода на състезателния уикенд, заради проблемите, които имаха в петък и заради ограничения брой на двигатели, с които разполагат.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментари:
Публикуване на коментар