Бътън може да стане шампион още на Сузука ако:
Спечели, а Барикело финишира четвърти или по-назад - дори Барикело да спечели следващите две състезания, а Бътън да не ги завърши точките им ще бъдат равни, но Дженсън ще има седем победи, а Барикело четири.
Завърши втори, а Барикело завърши шести или по-назад - същата ситуация
Завърши трети, а Барикело завърши осми или по-назад - отново равенство в точките
Завърши четвърти, а Барикело не вземе точки - пак равни точки, ако Барикело спечели последните два старта, а Бътън не вземе точки
Барикело ще остане в борбата за титлата ако:
Спечели
Завърши втори, дори Бътън да победи
Завърши трети и Бътън остане след него
Фетел ще остане в борбата за титлата ако:
Спечели, а Бътън завърши на пета позиция или по-назад
Завърши втори, Бътън седми или по-назад
При конструкторите Браун може да спечели титлата, ако спечели 11.5 точки в Япония.
-----------------
GP3 - Отборът на Марк Уебър ще носи името ЕмДабълЮ Арден - буквите на двете имена на Уебър, както и алианса с Арден Моторспорт, управляван от боса на Ред Бул Рено Кристиян Хорнър
-----------------
Ситуацията в югоизточна Азия бе изключително тежка през последната седмица, защото Филипините и Виетнам продължават да се възстановяват от тайфуна Кецана, който тръгна от Тихия океан. Докато отборите, пилотите, медиите и феновете отпътуваха от Сингапур за Япония започнаха и трусовете в горите Суматра, чийто епицентър бе на около 350 километра от пистата "Марина бей", като част от колегите на трасето коментираха, че дори са усетили земетресението. Заговори се също така за образуването на нов супер тайфун на име Парма, който отново да разтърси Филипините.
Добрите новини обаче са, че тази година в Япония няма опасения за времето. През 2004 г. обаче си спомняме, че петъчните свободни тренировки на "Сузука" бяха отменени заради тайфуна Ма-он, както и тайфуна Кроса, който затрудни провеждането на състезанието за Гран При на Китай през 2007 г.
----------------
ТОЙОТА
Отдавна се говори, че Тойота ще загърбят мечтата си за участие във Формула 1. Отборът изглеждаше, че се движи в правилната посока под ръководството на Ове Андресон, който заради политиката в отбора бе задължен да се пенсионира през 2004 г. Въпреки че шведът остана като съветник в тима, той бързо се отказа от поста си. Същото чиновническо отношение бе и по адрес на техническия директор на тима Майк Гаскойн. След неговото напускане Тойота имаше проблясъци, но вниаги представянето на тима бе белязано от периодични и непостоянни класирания в зоните на точките или на подиума.
Тази година болидите на тима използваха революционния дабъл-декър дифузьор и бяха близо до спечелването на заветната първа победа, но това не се случи, а с течение на времето се сринаха и в класирането при конструкторите.
В Тойота използваха различни инженери, различни пилоти и дори различни тим шефове, но проблемът си остана същия. Запознати лица с отбора смятат, че главният проблем е корпоративната култура, която изповядва компанията. Същата, която съсипа проекта на БМВ-Заубер през тази година. Говори се, че често ръководните лица се притесняват за своето място в отбора и затова не обичат да поемат рискове. Също така се усеща прекалено много отборна работа, която се изразява в повече съвещания, обещания и не толкова резултати. А Формула 1 е спорт, в който се цени инженерният гений и често отличните постижения на даден отор или пилот се дължат на работата на един човек и екипа около който се върши неговата работа. Ейдриън Нюи и Рос Браун.
В Сингапур се говореше, че Тойота няма да преподпишат с Ярно Трули.
2.10.2009 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментари:
Публикуване на коментар