2.10.2009 г.

След тренировките в петък на "Сузука"

Бруно Сена-ще кара в тестовете на GP2 на "Херес" следващата седмица за айСпорт на Пол Джексън. С този отбор Сена се добра до второто място при пилотите зад Джорджо Пантано през 2008 г. Не се притеснява, че е карал само прототипи в Льо Ман сериите през тази година. Смята, че бързо ще се адаптира към болидите от отворен тип. Преговорите за кокпит през 2010 г. са в напреднала фаза.

Роберт Кубица-разговорите между неговия мениджър Даниеле Морели и тима са стигнали напреднала фаза. Зависи от самият Кубица да реши дали да се състезава за тях. Хаует намекна, че пилотите им сега не представят истинските възможности на колата, която според него може много по-често да се класира на подиума, ако пилотите му постигат по-добри резултати в квалификациите - разликите тази година. Той призна, че винаги са имали интерес в привличането на Кими Райконен.

Тойота-среща на борда на директорите на 15 ноември, когато ще бъде подписан бюджета на тима за 2010 г. Думите на Тадаши Ямашина от тази седмица, че бъдещето на Тойота остава несигурно са били изведени от контекста и не са представяли истината. Според Хаует тима ще се състезава поне до 2012 г., когато изтича споразумението "Конкорд". За срещата казва, че е стандартна бизнес среща, която се провежда всяка година и се дискутират бюджета не само за Формула 1, но и за Наскар, Формула Нипон и др. Хаует каза, че и други отбори могат да използват двигатели Тойота, ако Уилямс се откажат. Някои колеги предлагат, че това може да са Кен Андерсън и Питър Уиндзор от USF1.

Фетел-наказанието му в Сингапур за превишаване на скоростта в алеята пред бокса е било погрешно. Причината поради която системата е отчела, че Фетел се е движил по-бързо в бокса е начина, по който германеца влезе в боксовете. Фетел е използвал различна, по-къса траектория, с което системата е отчела, че пилотът на Ред Бул е преминал по-бързо. Затова той апелира към това да има отчина наистина на скоростта на движение, а не на скоростта за взимането на дистанцията пред боксовете.

Бътън-би се чувствал излъган и заблуден, ако спечели титлата заради умишлено предизвикан инцидент с Рубенс, за който смята, че мисли по същия начин. Бътън определи шампионатът през 1989 г. за любимия му, но призна, че никога не би прибегнал до подобни отчаяни решения. Той сравнява подобен подход с ограбване на банка, защото така всички ще смятат - спечели титлата, но по нечестен начин.

Няма намерения да бъде агресивен в подхода си за това състезание, защото според него по този начин се стига до инциденти и отпадания. За него е по-важно да бъдеш прецизен както в карането си, така и в подхода си.

Алонсо във Ферари-спомогнал е и Михаел Шумахер, който тази година е съветник в тима. Приема радушно идването на испанеца и му пожела успех.

Мозли за Ватанен-ще изгуби и то с разлика, защото разделя федерациите с неоснователните си критики към управляващото тяло. В кампанията си е заложил на лъжи, като тази, че ФИА е осигурила частен самолет на Жан Тод за обиколката му в Африка. Според Мозли критиките на Ватанен за това, че Федерацията се управлява по нечестен, автократичен и необоснован начин нямат нищо общо с реалността. В подкрепа на принца на Йордания се застъпи Джек Стюарт, който е близък с фамилията. Бащата на принц ... е кръстник на неговия син, а и Стюарт е известен с това, че винаги е бил в опозиция на Мозли.

Хамилтън-за него това е най-доброто трасе в света, спомня си за битката между Прост и Сена - предстои му такава с Кими от догодина



отклони всички въпроси, в които се споменава името на Райконен

Ковалайнен-японците очевидно правят много добър асфалт - дава достатъчно прилепяне, така бе и на "Фуджи"

Сутил-карал е на "Сузука" през 2006 г. като пилот в Японската Ф3 и е запознат с конфигурацията на трасето. В първата си обиколка в края на втората тренировка записа веднага най-доброто време, сутринта бе бърз и очаква добър уикенд. Успяха да изпробват както интермедиите, така и гумите за свръх мокър асфалта.

Кобаяши-разбрал е за решението да кара вчера в 8:30. Според него колата се е развила много от началото на годината. Последният път, в който японеца бе зад волан на Тойота бе през февруари месец.

Трули-Джон Хаует заяви в прав текст, че е малко вероятно Трули да кара за тима през следващия сезон, въпреки че италианецът е оптимист, че ще продължи кариерата си

0 коментари:

Публикуване на коментар