31.10.2009 г.

Пилоти в GP2 Asia

Фабио Леймер (Швейц) 1989-04-17
Ocean Racing Technology

Фабио е един от най-добрите швейцарски картинг пилоти, шампион в техния шампионат с/у заводския отбор на Суиз Хатлес.

През 2006-та пробва ФБМВ, не му харесва и преминава при сънародниците си от Йенцер Моторшпорт във ФРено Италия и Еврокупа. Не е особено впечатляващ като първи сезон, но Фабио е доста тежък на кг. пилот. 2007-ма ФРено Италия е много успорвана с Брендън Хартли, Хайме Алгуершуари, Оливър Търви и вкл. българина Симеон Иванов.

2008-ма реши да остане с Йенцер във ФМастер, като още на първите тестове бе най-бърз и сподели, че колата с повече мощност му допада повече от тези, с които се е състезавал до този момент. В крайна сметка завършва сезона с най-много точки от дебютантите и е 2-ри в генералното класиране, побеждавайки съотборника си Мишел Амермюлер, който е под закрилата на програмата на Ред Бул за млади пилоти. В този сезон Леймер печели и първата си победа в състезания с болиди изобщо.

Според шефа на тима Андреас Йенцер, Фабио можеше да стане и шампион, но просто по това време не разполагаха с пилот, който да има нужния опит, за да настрои болида по време на тестовете. Именно в тях колата е губила по 4 десети на обиколка от колата на JD за шампиона Крис Ван дер Дрифт.

През 2009-та г. Фабио доминираше с 6 полпозишъна от 8 старта и със 7 победи в 8 основни състезания, 12 от 16 НБО

Следващата му стъпка е ГП2, като ако не успее да осигури бюджета си, вероятно ще бъде в ГП3 с Йенцер + програма с тях пак във Формула Мастър.

След първото състезание в ГП2 Азия, Фабио ще има 16 дневна тест програма с Йенцер за да настрои новата кола във Формула Рено с 2-литрови двигатели. Един от пилотите, Зоел Амберг плаща за това удоволствие.

Леймер признава, че ако успее да спечели състезание, може да се обръсне 0 номер!;)

Основните му проблеми са свързани с фитнеса му, тъй като трябва да работи много, за да подобри своята издръжливост и концентрация.

Подпомаган е от много швейцарци, които традиционно оказват подкрепа на млади и перспективни пилоти. Един от спонсорите на Фабио е списанието Спийд Уик, което е собственост на Ред Бул, така че всъщност предстовянето на Фабио се следи и от тях.

Като цяло обаче е предпазлив пилот. В 1 об. може да демонстрира страхотно темпо, но има проблем с издържливостта и постоянството в хода на надпреварите.




Родолфо Гонзалес(Венецуела) May 14, 1986
Arden


Подобно на Пастор Малдонадо, Родолфо Гонзалез е част от програмата за пилоти на венецуелската национална петролна компания. За разлика от Пастор, той обаче има доста по-трудна кариера. След 2 сезона в Британската ФР2.0, с 2-та топ отбора на Манър и Марк Бърдет, спечели едва 1 подиум!

2006-та премина в БФ3 в националния клас, който е за стара хомологация Ф3 болиди с рестриктор на двигателя, като тогава доминира в класа си с далеч по-скромния отбор на Т-Спорт.

2007-ма година премина в най-горния клас, но с двигател Муген-Хонда, който е по-слаб от Мерцедес и Родолфо има сравнително добър сезон. Резултатите през тази година са достатъчни за място във Ф3ЕС. Там той печели точки и се справя със съотборниците си Брендън Хартли, Роб Уикенс(двамата Ред Бул) и Ришар Филип(брат на Нелсон Филип). Много добре се представя в квалификациите.

2009-та във Венецуела обаче не бяха доволни от него и го оставиха да кара в Евросериите със старата кола от А1 ГП. В началото води в класирането, след това изостава до 5-то място в таблицата. В средата на сезона кара и 1 уикенд за Тридент, като от отбора го искаха да остане, но трябваше да приемат най-добрата финансова оферта.

Родолфо е много бърз пилот в квалификации, но в състезанията прави катастрофи.




Кристиян Виторис(Гер) April 1, 1989
DAMS


Кристиян е шампион в немския картинг шампионат и от там бе забелязан от Михаел Шумахер и Вили Вебер, подобно на Нико Хюлкенберг.

2005-та имаше слаб първи сезон в немската ФБМВ, след което
2006-та тотално доминираше с/у пилоти като Фабио Леймер и Серджо Перез, които са участници в GP2.
Спечели и световните финали на ФБМВ, с което и тест с Ф1 болида им. Вили Вебер го пусна като тест пилот в А1 ГП, съотборник на Хюлкенберг с който спечелиха титлата.
2007-ма Подобно на Хюлкенберг, Вили Вебер изпрати Виторис в Немската Ф3, където кара с различни шасита. Спечели победи, пп и НБО, топ пилот сред новаците.
2008-ма премина във Ф3ЕС с Мюке и успя да спечели победа и пол, но това не е достатъчно да се задържи при Вили Вебер защото е непостоянен в представянията си.
2009-та остана с Мюке, но АРТ със Жул Бианки бяха твърде висока величина, а Виторис от своя страна отново бе непостоянен. Неговите конкуренти обаче не оказаха достатъчна съпротива и той завърши 2-ри. Един от най-бързите пилоти и един от фаворитите за титлата с мин.годишните шампиони ДАМС.

За него можем да кажем, че може да изпреварва и че рядко допуска грешките на неговите съперници.
Йозеф Крал(Чех) June 15, 1990
Super Nova

Крал е един от малкото чешки картингисти, които успяват да пробият в малките класове формули (като Йозеф Крал, трябва да кажем и вице-световния шампион за миналата година – Либор Томан).

Крал започна със сезон 2006 в немската ФБМВ с малък чешки отбор, но 2007-ма премина в британския вариант на ФБМВ. Там в дебютния си сезон се бореше за титлата с друг дебютант – Маркус Ериксон. В крайна сметка шведа победи.

2008-ма кара във ФМ с Джон Вилидж, който е скромен отбор и съответно резултатите на Йозеф бяха зле.

През 2009-та беше един от фаворитите за титлата като съотборник на Арабаджиев, но в крайна сметка и двамата бяха победени от по-малко титулувания, но много по-опитен Сергей Афанасиев.

Не разполага с достатъчно спонсори, които да финансират неговата кариера.




Маркус Ериксон(Швеция) September 2, 1990
ART

Маркус е един от най-добрите скандинавски картингисти в последно време, въпреки че никога не е карал за заводски отбор. Негов мениджър е Кени Брак.

Маркус спечели първия шампионат с болиди в който участва – 2007-ма Британската ФБМВ!

2008-ма кара за Фортек заедно с друг много титулуван швед Себастиян Хохентал. Маркус бе по-добрият от двамата и Себастиян дори стигна дотам, че реши да се откаже по средата на сезона.

Ериксон от своя страна печели пол-позишъни, но липсата на опит си проличаваше в катастрофи на старта.

2009-та Кени Брак му уреди място в Том’с Тойота в Японската Ф3, който е най-силният Ф3 отбор в света. Маркус спечели титлата, като в последното състезание в директен сблъсък за титлата, неговия съотборник Такуто Игучи сам не издържа на напрежението и при една от атаките на Маркус се завърта сам.

Маркус също направи и 2 уикенда отново в БФ3 с отбора Райконен Робертсън, като спечели 2 състезания. Той е фаворит за мястото до Жул Бианки в ГП2 основни серии, както и фаворита за победа в световната купа на Ф3 в Макао.



Джони Чекото мл.(Венецуела) September 9, 1989
Trident

Син на Джони Чекото(СШ в клас до 350к.с., вице-шампион във Ф2 и легенда в състезанията с туристически автомобили). Джони мл. се пробва, но без успех във ФБМВ, ФР2.0, ФР1.6.
През 2006-та отново караше в много шампионати - германската Ф3, ФР2.0, Формула 3000. В германската Ф3 караше с шасита Далара и SLC, като интересното е, че моделът на скоростната кутия на SLC e дело на българския инж. Николай Стаменов.
През 2007-ма продължи да кара в много шампионати, като замести Ф3 с пълен сезон във ФМ, в който шампионат често показваше висока скорост, но и много катастрофи.
2008-ма се бореше за титлата в германската Ф3, но бе победен от много по-опитния Фредерик Вервиш.
2009-та продължи участието си във Ф3ЕС със скромния австрийски отбор HBR, който обаче не разполага с бюджета на водещите отбори, за да се бори за по-предни позиции.





Сам Бърд(Вбр) January 9, 1987
ART

Сам по примера на останалите британски пилоти, карали картинг, рядко е излизал извън Европа, за да се състезава.

2007-ма получава подкрепата на BP и дебютира в БФ3 с тима на Карлин, с който печели победи и е топ пилот сред новаците. Всички очакваха Сам да остане и да доминира и през следващия сезон, но това така и не се случи, тъй като от BP решават, че им е нужен но в евросериите Ф3 с тима на Манър. Сам регистрира и отличен дебют в Макао, оставайки зад себе си Буеми, Грожан и Кобаяши.

През 2008 г. тества болид на Уилямс, но на самолетни летища.

През 2009-та загуби подкрепата на БП, остана във Ф3ЕС, но вече с Мюке. Петер Мюке бе убеден че със Сам Бърд и Кристиян Виторис най-накрая ще успеят да спрат хегемонията на АРТ, но Сам бе непостоянен.

Има много голям талант, но трудно се сработва с отборите си. Получава финансова подкрепа най-вече от своя мениджър.









Джеймс Джейкс(Вбр) August 4, 1987
Super Nova

Той е един от малкото пилоти които много малко са карали картинг, истинската му кариера започва в Т-Карс. Това е шампионат за пилоти под 16 години, на които им се дава шанс да карат кола тип силует с покрив.
Семейството на Джейкс е доста заможно, и след като става вице-шампион в Т-Карс, през 2004-та Джеймс кара почти всяка седмица ФРено в най-различни шампионати.
2005-та резултатите не закъсняват и Джеймс е 3-ти в Британската ФРено зад Оли Джарвис(Макао и Японска Ф3 шампион)
2006-та по същия начин с ХайТек в БФ3 и Ф3ЕС, Джеймс кара много и в края на сезона има отлично състезание в Макао.
2007-ма преминава във Ф3ЕС, като завършва 5-ти с Манър и има изключително постоянен сезон. Пред него са само пилотите на АРТ + Буеми.
2008-ма с помощта на семейството си преминава в АРТ, един от фаворитите за титлата. Обаче има най-лошия сезон в кариерата си, не успява дори да повтори резултатите си, дори загасва когато е на пол-позишън.
Тества ГП2 в края на сезона, но няма същото самочувствие. Кара ГП2 Азия, зле се представя и през 2009-та си даде почивка.
Може да бъде много постоянен, ако започне добре ще се подобрява постоянно. Не се представя добре под напрежение. Семейството му е доста богато.





Едуардо Пископо(Ита) February 4, 1988
DAMS

Едуардо има много добра картинг кариера и много добро име сред италианските среди. Семейството му има корени в САЩ, затова и той кара първо във ФБМВ САЩ, представя се добре в дебюта си.
2006-та идва в Европа, кара във ФРено и е много впечатляващ завършвайки 3-ти в Италия и още в началото на сезона става пилот на Ред Бул.
2007-ма след впечатляващия сезон във ФРено, Ред Бул го местят във Ф3ЕС с Мюке като съотборник на Буеми. Много труден сезон и Ред Бул го понижават в програмата си.
2008-ма без Ред Бул, Пископо няма много средства и затова продължава с Гинзани в ново промотираната Ф3 Италия. Става 2-ри зад новака Мирко Бортолоти(който пък става тогава пилот на Ред Бул). Междувременно изкарва и сезон в А1 ГП за Италия(което е отново Гинзани), без особени резултати.
В края на сезона, топ 3 във Ф3 Италия получават тест с Ферари. Едоардо отново е 2-ри зад Бортолоти.
2009-та отново е зле с финансите и решава да кара във Ф2, няма много добър сезон. Също отново кара в А1 с Гинзани, но само половин сезон, сменен е от Тоньо Лиуци.
2004-та тестваше Ф3 заедно с Християн и беше на +1 В общи линии от ФРено насам няма добри резултати.








Даниел Зампиери(Ита) May 22, 1990
Piquet

Много добър в картинга както повечето италианци, но има 3 посредствени сезона във ФРено Италия с топ отбори като Крам и БВМ Минарди.
2009-та година с по-мощна кола и повече даунфорс от ФРено, спечели от първия път Ф3 Италия отново с БВМ Минарди с/у Санчез Лопез.
В края на сезона той, Марко Зиполи и Санчез Лопез ще тестват Ферари Ф1.








Александър Роси(САЩ) September 25, 1991
Ocean Racing Technology

Може би най-перспективния американски пилот. След училището на Скип Барбър(откъде са минали пилоти като Хуан-Пабло Монтоя), Роси финишира в 3-ти във ФБМВ САЩ с/у Даниел Морад(Ред Бул пилот) и бъдещия шампион във ФБМВ Европа – Естебан Гутиерез. Идва и на финалите на ФБМВ, представя се отлично и оставя голямо впечатление.
2008-ма Роси преминава в топ отбора на Юроинтернешънъл и доминира ФБМВ САЩ, същото прави с финалите на ФБМВ. Марио Тайсен специално го хвали, така Роси печели и тест с БМВ Заубер, който се очаква да направи все пак да направи.
2009-та се премества в Европа и кара във Формула Мастър, за съжаление с новия отбор на ХайТек Джуниър и с чешкия ISR. Двата отбора не са много силни, но Роси завършва топ-новак и 4-ти в класирането с 3 победи.
Много борбен пилот, Питър Уиндзър го харесва и повечето американци имат големи надежди за него. Малко е висок за пилот, но изглежда има много талант.
Само на 18!





Макс Чилтън(ВБР) April 21, 1991
Addax

Макс е от семейство което дават много за моторните спортове. Брат му Том също е пилот, като кара за Форд в BTCC. Баща им е един от директорите в AON, една от най-големите корпорации в света която се занимава със застраховане, управление на риска и други финансови дейности. Семейството е свързвано като спонсор на отбора на Манър във Ф1. Семейните отбори се казват Арена Моторспорт, това е и отбора с който брат му Том участва. Том е много известен в Англия с прическите си, Макс също има подобни.
Макс има уникална кариера с това че прескача ФРено/ФФорд, и директно учи това което се учи там във Ф3!
Макс след картинга в Англия, кара Т-Карс и завършва 2-ри през 2006-та след Лучано Бачета(който още кара ФРено).
2007-ма решават със собствен отбор да участва във БФ3, ставайки най-младия пилот участвал във БФ3 – само на 15. Сезона му е много труден когато е с/у много по-опитни пилоти. През лятото той се опитва да участва в кръг от АЛМС, но му е отказано защото е само на 16 вече! Все пак кара семейния Зайтек ЛМП1 прототип с брат си на Силвърстоун, предизвиквайки много интерес, но не успяват да впечатлят дизеловите прототипи на Пежо и Ауди.
2008-ма решават че е най-добре да премине в шампионския тогава отбор на ХайТек и е било грешка да кара с Арена, естествено Макс се подобрява и печели пол-позишъни, но прави много грешки в състезанията и завършва назад
2009-та преминава отново в шампионския отбор от предишния сезон – Карлин.
Като съотборник на Даниел Рикиардо(Ред Бул, 2-ри във ФРено Еврокъп) му помага за титлата с/у стария си отбор ХайТек. Сезона му е солиден, Макс е доста постоянен, но няма скоростта на Даниел Рикиардо.
За Макс е почти сигурно че това е началото на една кариера от 2-3 сезона във ГП2, след което следва Ф1.




Уил Брат(ВБР) April 13, 1988
Coloni

След картинг в Англия, следват 2 сезона в Т-Карс и 3 във Британската ФРено с един от по-малките отбори – Скорпио.
През 2007-ма завършва 3-ти, след много солиден сезон. През 3-те си сезона няма много тестове както конкурентите си, затова му отнема и повече време.
2008-ма кара в бюджетната Ф3 Испания с отбора на екс-Ф1 пилота Емилио де Вилота с/у много по-силните Кампос(същия отбор от ГП2)
2009-та отново с отбора на Емилио, съвсем изненадващо в последните състезания измъкнаха титлата в Евросерии 3000 с две поредни победи на Монца(от 4-та и 8-ма позиция) с/у Марко Бонаноми(WSbR, F3ES, GP2 Asia) и Фабио Ониди, като Ониди кара за Фисикела Моторспорт!








Пабло Санчез Лопез(Мекс) February 9, 1990
Arden
Пабло е един от избраниците на Карлос Слим за пилот на Мексико във Ф1. Той е спонсориран от Телмекс.
Подобно на Алекс Роси е минал през училището на Скип Барбър в САЩ, след което 2006-та кара обичайната програма ФРено Италия + Еврокъп и има нормален сезон.
2007-ма преминава в Алън Рейсинг във Формула Мастър, като има и съпътваща програма с тях във Ф3 Италия.
Пабло остава най-младия победител във Формула Мастър, само на 17, както и победител в първото изобщо състезание на Формула Мастър!
След това сезона му не е толкова силен и много по-опитния Жером Д’амброзио успява да му измъкне титлата. Междувременно Санчез завършва и 3-ти във Ф3 Италия.
2008-ма решава да не се бори за титлата във ФМ, Алън Рейсинг също се отказват, и Санчез кара за австрийците от Интерветен в WSbR. Има много слаб сезон, но и Интерветен не са силен отбор, затова още в средата на сезона се връща с Крам във ФМ, но няма същата скорост както с Алън Рейсинг.
2009-та запазва спонсорството на Телмекс и се връща при италианците от Алън Рейсинг във Ф3 Италия. Имат тежка задача, защото Пабло кара със шаси на Мигал с/у армадата от Далари и това шаси трябва да измислят как да бъде адаптирано към мотора на ФИАТ който е задължителен за Ф3 Италия. Шасито е правено за мотор Мерцедес и това се оказва трудно, все пак Пабло завършва 3-ти в шампионата и печели победи на по-бързите писти които пасват на аеродинамиката на Мигал.
Пабло участва във Ф3 Италия с цел да си осигури тест с Ферари Ф1, и третото му място е достатъчно за това.
Пабло е в конкуренция със Серджо Перез за милионите на Карлос Слим които да осигурят място на мексиканец във Ф1.





Шарл Пик(Фра) February 15, 1990
Arden

Шарл е един от най-добрите френски картингисти, фирмен пилот на Бирел. Топ класирания в Италия и на Евро първенствата. Брат му Артур също е пилот.
Дебютира през 2006-та във Формула Кампус(ФР1.6) и завършва 3-ти.
2007-ма кара във ФРено с най-силния френски отбор – SG. В Еврокупата е невероятен, топ новак – зад Хартли и друг Бирел пилот Джон Ланкастър(съотборници), зад себе си остава Алгуершуари, Бианки(съотборници), Търви и Леймер. Във Френската ФРено обаче е победен от Бианки, но побеждава Ланкастър. Тогава Пик(заедно с Бианки) е избран да бъде и част от програмата за пилоти на Рено, както и част от програмата за пилоти на френската федерация(ФФСА) с ментор Жан Алези.
2008-ма след впечатляващия сезон, тримата(Пик, Бианки, Ланкастър) минават на следващото ниво. Това за Пик е WSbR със шампионския отбор на Тек 1, завършва отново като топ новак.
2009-та е фаворит за титлата в WSbR, но Бертран Багет доминира средата на сезона, а Файруз Фаузи печели 2-та позиция в шампионата в последния уикенд на новата писта в Алканиз – Моторланд Арагон. Така Пик е 3-ти, след по-опитните Багет и Фаузи.




Оливър Търви(ВБР) April 1, 1987
iSport

Търви също кара картинг в Англия, без да излиза извън страната.
2003-та участва във Формула Зип – организирана от Марк Хайнс, една от легендите в картинга и става 4-ти. В края на сезона участва и в зимната купа на Британската ФРено.
2004-та избира ФБМВ, където кара до 2006-та когато завършва 2-ри, но винаги кара с малък отбор
2007-ма преминава отнов във ФРено в Италия и Еврокъп с Йенцер, като съотборник на Леймер и Дани Клос. Има солиден сезон с/у много силни пилоти като Хартли, Алгуершуари, Маки и вкл. Симеон Иванов.
В края на 2007-ма е избран да бъде част от новата Racing Steps Foundation, която има цел да подпомага най-добрите британски пилоти. Сред основателите е и Джон Съртис.
2008-ма с цветовете на фондацията, Търви дебютира в БФ3 с отбора на Карлин като съотборник с Брендън Хартли и Хайме Алгуершуари. 3-мата водят жестока битка за титла със Серджо Перез. Търви води до последното състезание, обаче в квалификацията в началото е сухо, след което започва да вали. Алгуершуари има късмет и печели пол-позишън, докато Търви и Хартли са назад. Така Алгуершуари става шампион, а Търви е втори.
2009-та остава с Карлин, обаче в WSbR, като междувременно се готви в симулатора на iSport. Печели от пол-позишън състезанието в Монако.
Търви не е от много богато семейство, но за сметка на това има инжинерна диплома от Кембридж с отличие! Магистратурата му е динамика на флуидите(което вкл. аеродинамиката). Той е първия пилот който получава Син медал от Кембридж за постиженията си на пистата.

За Владо също ще ви напиша, понеже незнам дали всичко това съм ви го казвал.
Значи Иво Цонев(собственика на пистите в Пловдив и Варна) е човека който го насочва към картинга. Преди това не се е интересувал, а тренирал борба. Кара в нашия шампионат, но в клас ICC – тоест класа със скорости. В този клас се учи как да си агресивен пилот, но основите са в по-малките класове където се учи как да си прецизен и плавен пилот.
През 2006-та, с отбор купен от баща му и воден от хървати, участва във Ф3 Италия. Бързо обаче се оказва че те са доста некомпетентни, не са дори сменяли маслото на скоростната му кутия, сензорите не са закрепяли и т.н. Изобщо колата е в супер окаяно състояние и затова той няма резултати и е на секунди от първите.
През 2007-ма има предложение да кара във Формула Мастър с Алън Рейсинг, отхвърля го и кара за Юронова на Винченцо Соспири(’95 Ф3000 шампион, Бенетон Ф1 тестър, Лола Ф1 и е много близък с Дейвид Сиърс от Супер Нова).
За съжаление обаче Владо има много малко тестове през сезона, с неговата кола дори тества Лука Филипи за да научава пистите. На няколко пъти става 4-ти, на крачка от подиума, но като цяло има много солиден първи реален сезон с истински професионален отбор.
За 2008-ма разбира вече че трябва да се върне стъпка назад, за да направи 2 напред и с JD във Формула Мастър и Формула Мастър Италия. Разбира че трябва много да кара за да навакса, почти печели титлата в Италия, половината победи ги спечели. Обаче се прецака в последните състезания на Монца, всъщност дори още държи рекорда на Формула Мастър на Монца – въпреки че на първите тестове там караха Пантано и Бруно Сена. Има много опитен съотборник в лицето на Крис Ван дер Дрифт(вице-шампион в ФРено Еврокъп, 3-ти сезон подред с отбора) и много се учи от него. Първият му подиум по улиците на По впечатлява много хора във ФМ падока!
Тази година в JD, нямат такъв изявен пилот като Крис. Крал не може да го замести, има и нов състезателен инжинер който не се справя добре, проблеми има и с мотора който няма същата мощност като на Афанасиев, а и няма Формула Мастър Италия където да кара допълнително за да наваксва. В крайна сметка единствено Афанасиев няма проблеми в отбора и затова е 2-ри и най-напред, въпреки че и двамата го победиха миналата година и той има много повече опит.

1. Luca Filippi Meritus 1m51.415s 28
2. Roldan Rodriguez Coloni 1m51.435s 26
3. Davide Valsecchi iSport 1m51.508s 15
4. Fabio Leimer Ocean 1m51.650s 19
5. Diego Nunes Meritus 1m51.993s 25
6. Rodolfo Gonzalez Arden 1m52.083s 28
7. Christian Vietoris DAMS 1m52.235s 29
8. Josef Kral Super Nova 1m52.294s 11
9. Marcus Ericsson ART 1m52.297s 18
10. Michael Herck DPR 1m52.420s 25
11. Johnny Cecotto Trident 1m52.422s 33
12. Sam Bird ART 1m52.478s 12
13. Luiz Razia Addax 1m52.498s 20
14. James Jakes Super Nova 1m52.567s 33
15. Edoardo Piscopo DAMS 1m52.625s 18
16. Vladimir Arabadzhiev Piquet 1m52.473s 33
17. Daniel Zampieri Piquet 1m52.760s 25
18. Alexander Rossi Ocean 1m52.877s 32
19. Max Chilton Addax 1m52.998s 24
20 Will Bratt Coloni 1m53.001s 28
21. Pablo Sanchez Arden 1m53.571s 6
22. Plamen Kralev Trident 1m56.874s 30

0 коментари:

Публикуване на коментар