Докато наблюдавах една от тренировките реших да постоя пред гаража на Браун и просто да наблюдавам начина, по който работят механиците на тима и въобще рутината, която спазват. Определено се носи усещането, че ако в тима искат да спечелят титлата с Дженсън, то трябва да намерят правилните настройки, с които британецът доминираше само преди няколко състезания.
Атмосферата в тима иначе е тиха и професионална, както всички бихте си представили. Смешното е, че Формула 1 е един от най-шумните спортове на света, но всъщност хората, които го изграждат рядко говорят много. Механиците са цели окабелени и със слушалки, работейки при пълна тишина и подчинявайки се на редки и невидими за нас инструкции. Това, което можеш да видиш е кимане с глава между двама механика или бързо "ОК", но като цяло разговорите се избягват.
В този момент идва ролята на Рос Браун, който наистина ръководи отбора по уникален начин. Погледнат отстрани Рос не придава вид на шеф на отбор, нито въобще на човек в чийто ръце са толкова много отговорности. Той прекарва по-голямата част от времето си на стената на бокса, като много рядко влиза в гаража, само за да наблюдава промените, които се правят в промеждутъците между сериите от обиколки. Авторитетът и погледът му върху събитията са наистина забележителени.
Не е редно да се спекулира, но по-голямата част от работата на тима като че ли бе хвърлена в предната част на болида, а не толкова в задната. По време на петъчните тренировки използваха три конфигурации на предно крило в колата на Бътън, което е добър атестат за това. В тима вярват (или може би е по-редно да кажем, че вярваме, че те вярват), че нещо не се получава с механичното развитие на задницата на колата. Във Валенсия колата на Барикело бе с настройките от състезанието в Барселона, което се проведе в средата на май. Използваха именно тях като база за развитие, което малко ми напомня за посланието на Макларън - "по-добре една стъпка назад, за да направиш дне напред". В крайна сметка, Рубенс бе считан за победител и на хартия - най-бърз в дългите серии в петък, най-тежък в квалификацията и безкомпромисен в неделя.
28.08.2009 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментари:
Публикуване на коментар