от Джо Сейуърд
Докато новите отбори се представят пред публиката, то от базата на Sauber в Хинвил не е издаден и звук. Отборът трябваше да се раздели с част от своите служители, след като бе продаден на Петер Заубер въпреки първоначалната сделка между BMW и Кадбак, която пропадна. Д-р Марио Тайсен се оттегли и се завърна към задълженията си в БМВ Моторспорт в Мюнхен. Така Петер Заубер и неговите хора бяха оставени в ситуация да се справят с наличното. Развитието на колата продължи и през есента въпреки проблемите с Кадбак и от отбора заявиха, че прогресът в колата върви във възходяща линия. От тима все още не са решили на кои пилоти да заложат, въпреки че Петер Заубер вече води разговори с Ник Хайдфелд, Педро де ла Роса, Джанкарло Фисикела, Камуй Кобаяши, Кристиян Клийн и Витали Петров. Също така се говори, че мястото на тест пилот може да заеме белгиецът Бертран Багет.
Хайдфелд обаче остава основната цел, тъй като е в тима от много време и е достатъчно опитен, за да вдъхне нужната увереност и стабилност у останалите. Той обаче все още очаква развръзката в сагата между Mercedes и Михаел Шумахер. Ако все пак германецът отиде в наследниците на Brawn, то Sauber може да поиска услугите на Фисикела или Де ла Роса, въпреки че за последния постоянно се говори, че ще кара за Campos. Клийн също е опитен пилот, но не е участвал в Гран При от няколко години. Фаворитът за едно от местата остава японецът Камуй Кобаяши, който направи много добро впечатление в края на сезона. Говори се, че също така може да доведе спонсори в тима, които да гарантират мястото му, внасяйки сумата от близо 10 милиона долара. Тази оферта продължава да бъде една от най-атрактивните на пилотския пазар и това дава най-сериозни шансове на Кобаяши за кокпита в бившия отбор на BMW.
Очаква се, че малайзийската компания Петронас също ще остане в Sauber въпреки присъствието на новия отбор на Sauber.
9.01.2010 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментари:
Публикуване на коментар